امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

روشنایی خونمون

دایره المعارف امیر حسین

1394/3/17 15:19
نویسنده : مامان سارا
323 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت من ....
 سلام عزیز تر از جانم ، بهشت من ببخش مرا که  این روزها سخت درگیر کارهای اداره هستم و کمتر فرصت می کنم در کنارت باشم ، اما خدا می داند لحظه لحظه زندگیم به امید بودن تو سپری می شود و من دیگر بی تو هیچم ....

تو دوساله شدی و من در این دوسال هزار مرتبه مردم و زنده شدم ، هربار که گریه کردی، زمین خوردی، تب کردی، سرفه کردی و جایی از بدنت زخم یا کبود شد...

گلم به یاد صدای خنده هایت غرق در شادی می شوم همشه بخند مادر همیشه بخند ....

امروز تو دوسال و بیست ویک روزه هستی و بسیار با مزه و شیرین صحبت می کنی ... 

اتاق = تتخ
سیب =بیس
ماشین = ماچین
پارک = باب
سارا = دالا
بوس = بوش
مرغ = مخ
چایی = دایی
سلام = دلام 
 موندم مامان اگر میتونی سین تلفظ کنی پس چرا تو بعضی لغات چیز دیگری تلفظ می کنی یا مثلا چ
عاشق حرف زدنتم
عشقم باید برم بوش بوش مامان جون
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)